niedziela, 26 grudnia 2010

Dlaczego teraz?!

No i przeziębienie także nas dopadło! Wigilia była ok, ale w pierwszy dzień świąt teściowa źle się poczuła. Teść z mężem poszli na najbliższą stację kupić jakiś lek przeciwgorączkowy, taki, żeby jej nie uczulał. Kupili dwa rodzaje i jak się okazało dobrze zrobili. Dzisiaj to już cała nasza czwórka czuje się fatalnie. Teściowie wrócili do siebie, a Mąż dogorywa z gorączką w salonie. Jak przez noc mu nie przejdzie to rano idę wykupić receptę na antybiotyk. Ja to mam gorzej, bo w 40 tygodniu ciąży wolałabym nic nie łykać. Udawało mi się nie brać żadnego świństwa przez całą ciążę, więc i teraz nie chcę małego truć. Piję ciepłą wodę z cytryną i miodem i modlę się, żeby mi się nie pogorszyło. Uff... Nie może być za fajnie..?
W wigilię było tak miło, smaczna kolacja i sporo fajnych prezentów:)
Nic nie gotowałam przez te 3 dni, bo w końcu święta są po to, żeby nic nie robić, poza leniuchowaniem. Mamy taki zwyczaj, że jemy tylko to, co zostało wcześniej przygotowane. Mam jeszcze zamrożone pierogi i pasztet. Oj pasztet to ja uwielbiam, teściowa robi genialny... Kiedyś się odważę i sama spróbuję go zrobić, według jej wskazówek, rzecz jasna.
Krótki ten post, ale nie mam już siły siedzieć przy kompie.

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz mi komentarz :)